Je product retourneren

Hoe retourneer je je product?
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop! Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren. Wat moet je doen?

Voor het verzenden
Zorg ervoor dat je de artikelen ongedragen en in de originele verpakking retour stuurt. Gebruik altijd een verzendverpakking en gebruik de schoendoos niet als verzendverpakking. Beschadigde schoenendozen en/of beschadigde/gedragen artikelen nemen wij niet retour en sturen wij retour afzender. Het artikel inclusief schoendoos dient in originele staat geretourneerd te worden, anders wordt uw retour niet verwerkt en het bedrag niet teruggestort.

Bij je pakketje ontvang je een retourformulier en een retourlabel. Vul het retourformulier volledig in en stop deze in het retourpakket. Ook wanneer het retourformulier niet volledig is ingevuld kunnen wij mogelijk je retour niet verwerken.

Plak het retourlabel op het pakketje en breng deze naar het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt. Dit retourlabel is voorzien van een antwoordnummer. Het retourneren van je bestelling is gratis.

Let op: schoenendoos niet gebruiken als verzenddoos, maar graag retour sturen in de verzendverpakking.

In het kort:

• Retourneren is gratis
• Vul het retourformulier dat bij de bestelling zit in en voeg deze bij je retourpakket
• Plak het bijgevoegde retourlabel op het pakket
• Breng het pakket naar een PostNL pakketpunt
• Het verwerken van je retour kan 1 tot 10 werkdagen duren

Wil je je artikel ruilen?
Dan willen wij je vragen om een nieuwe bestelling bij ons te plaatsen. Het is niet mogelijk om je bestelde artikel voor een ander artikel/maat te ruilen. 

Gepersonaliseerde producten
Helaas kunnen we gepersonaliseerde producten niet retour nemen. Deze producten worden speciaal voor je geproduceerd met de keuzes die je doorgeeft het plaatsen van je bestelling. Controleer daarom altijd je bestelling voordat je deze plaatst. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met het product, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op.