Hoe kan ik mijn product retourneren?
Stap 1. Meld je retour aan
Retourneren is simpel en zonder overbodige papieren. Meld je retour online aan via onze website, selecteer hieronder of je besteld hebt mét of zónder account en volg de stappen om jouw retour aan te maken.
Retourneren zonder account
Stap 2. Verstuur je retour
Zorg ervoor dat je de artikelen ongedragen en in de originele verpakking retour stuurt. Gebruik altijd een verzendverpakking en gebruik de schoendoos niet als verzendverpakking. Plak het bijgeleverde retourlabel op het pakketje en breng deze naar het dichtstbijzijnde PostNL of DHL pakketpunt. Het retourneren van je bestelling is gratis.
Bewaar je verzendbewijs altijd goed, totdat je van ons een berichtje ontvangt dat je retour is verwerkt.
In het kort:
• Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren
• De schoenen zijn ongedragen en verkeren in de oorspronkelijke staat. Het passen van artikelen is uiteraard wel toegestaan
• Retourneren is gratis
• Het verwerken van je retour kan tot 10 werkdagen duren
Wil je je artikel ruilen?
Dan willen wij je vragen om een nieuwe bestelling bij ons te plaatsen. Het is niet mogelijk om je bestelde artikel voor een ander artikel/maat te ruilen.
Gepersonaliseerde producten
Helaas kunnen we gepersonaliseerde producten niet retour nemen. Deze producten worden speciaal voor jou geproduceerd met de keuzes die je doorgeeft tijdens het plaatsen van je bestelling. Controleer daarom altijd je bestelling voordat je deze plaatst. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met het product, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.